کیسه های پلی پروپیلن یا به اختصار کیسه های PP ضمن استحکام بالا، دارای وزن بسیار پایین می باشند. به همین علت این نوع کیسه ها اقتصادی ترین و کم هزینه ترین نوع بسته بندی برای بسیاری از محصولات هستند. کیسه های پلی پروپیلن نیاز بسته بندی بسیاری از صنایع را در بالاترین استانداردهای بسته بندی روز دنیا تامین می نماید. کیسه های پلی پروپیلن بسته به سفارش مشتری، نوع و وزن محصولات مورد بارگیری در ابعاد و همچنین با ضخامت نخ (Denier) مختلف تولید شده و جهت بسته بندی محصولات غذایی، کشاورزی، شیمیایی، کود، پتروشیمی، سیمان، پلیمرها، و… مورد استفاده قرار می گیرند.

طیف گسترده ای از انواع کیسه های پلی پروپیلن بر اساس نیاز و خواسته های مشتریان، به شرح زیر تولید و عرضه می گردد:

  1. کیسه های ساده و معمولی پلی پروپیلن.
  2. کیسه های پلی پروپیلن لمینت دار برای مقاومت بالای کیسه و همچنین مقاوم سازی محتویات در برابر رطوبت و همچنین ممانعت از ریزش و نشتی محتویات کیسه.
  3. کیسه های پلی پروپیلن با لایه نایلونی داخلی. این نوع کیسه ها با توجه به لایه نایلونی اضافه شده در داخل کیسه ضمن محافظت محتویات کیسه از عوامل بیرونی همچون رطوبت، موجب استحکام بالاتر کیسه و ممانعت از هرگونه احتمال ریزش محتویات کیسه می گردد.
  4. کیسه های ضد لغزش و سرخوردن که دارای بافت ویژه ضد لغزش بوده و موجب ممانعت از سر خوردن کیسه های محتوی مواد به هنگام چیدن تعداد زیادی از کیسه های پر شده بر روی هم در انبارهای بزرگ می گردد.
  5. کیسه های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید که بسته به سفارش مشتری با اضافه نمودن مواد وِیژه در تولید نخ کیسه های تولیدی می توانند از 200 تا 1600 ساعت در برابر اشعه خورشید مقاوم باشند.
  6. کیسه های بی رنگ و شفاف که محتویات درون آنها قابل مشاهده بوده و در بسته بندی محصولات فله و همچنین بسیاری از انواع بسته بندی محصولات دیگر قابل استفاده هستند.

مشخصات فنی کیسه های پلی پروپیلن تولیدی:

  • عرض کیسه: تا 200 سانتی متر.
  • طول کیسه: بر اساس درخواست مشتری.
  • رته کیسه: تا کردن و ته دوزی 2 الی 2/5 سانتی متری تک یا دو ردیفه، و یا ته دوزی ساده تک ردیفه.
  • سرکیسه: برش حرارتی و هفت هشت سر کیسه، و همچنین امکان لب دوزی و دوخت حاشیه کیسه براساس درخواست مشتری که به استحکام کیسه در تخلیه و بارگیری به کیسه های پلی پروپیلندفعات کیسه های پر می انجامد.
  • دنیر نخ مورد استفاده در بافت کیسه: 350 تا 4500، براساس درخواست مشتری.
  • کیسه لمینت: 15 تا 33 میکرون، براساس درخواست مشتری.
    رنگ پارچه: رنگ های متنوع، براساس درخواست مشتری.
  • چاپ: تا چهار رنگ در یک یا هر دو طرف کیسه، بر اساس درخواست و طرح مشتری.
  • مقاوم سازی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید: 200 تا 1600 ساعت، بر اساس درخواست مشتری.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X